17 Nisan 2014 Perşembe

üniversiteyi ziyaret edip az nostalji yapalım dimi ya

Adişim sağolsun tam okulun en yorucu zamanlarından birinde mesaj atıp hal hatır sordu mesajla ve muhabbet döndü dolaştı mezun olduğumuz marmara üniversitesi Grease Müzikali'ne sen de gelseneye geldi. Gitsem mi yetişir miyim acaba diye az düşündükten sonra : amaan dedim, az değişiklik olsun hem zaten Adişi de özledim
bu arada Grease müzikalini hazırlayanlardan birisi üniversiteden arkadaşım, şimdi marmara üniversitesinde ingilizce öğretim görevlisi olan Burak Tomak :)
Bir arkadaşınızın böyle güzel şeyler başardığını görmek mutluluk verici :)
Müzikal ilk başladığında günlük stresler, olaylar kafamı işgal etmiş durumdaydı, müzikal devam ettikçe yavaş yavaş soyundum dertlerden uzun bir süreliğine, kaptırdım kendimi müzikalin rüzgarına :)
bu kadar hayat ve enerji dolu bir etkinliğe uzun zamandır katılmamıştım, sık sık güldüm sahnelere
izlerken kendi üniversite yıllarım geldi aklıma, ben de lisede her yıl tiyatro gösterilerinde görev almıştım, üniversitenin ilk yılında Halit Akçatepe'nin eşinin hocalığı eşliğinde tiyatro çalışmalarına başladık. Çalışmalar uzadıkça hocanın zaten eski kadroyu devam ettirmek istediğini, yenilerle pek ilgilenmediğini fark ettim, kar yağışı dolayısıyla bir iki kez de çalışma iptal edilince iyice soğudum ve orada bıraktım tiyatroda rol alma hayalimi :)
bu arada müzikal ingilizce idi, çocukların telaffuzu gayet iyiydi, sanki ingilizce dizi izliyormuş gibi hissettim kendimi :)
bu çocuklarla kendi öğretmenlik yaptığım lisedeki öğrencileri kıyaslamadan edemedim.. bir tarafta am is are ayırt edemeyen ilgisiz öğrenciler, bir tarafta ingilizcesi bir ingiliz gibi olanlar...
ben de o günleri görürüm bir gün inşallah
belli mi olur belki bundan bir kaç yıl sonra kariyer değişikliği yapıp üniversiteye geçiş yaparım, neden olmasın :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder