17 Temmuz 2013 Çarşamba

geçmek bilmeyen günler, karmaşık duygular...

günleri değil saatleri sayıyorum resmen...
kızıma kavuşmak kokusunu içime çekmek, onun sağlıklı bir şekilde hayata geldiğini görmek istiyorum..
beni çok şaşırttı aylin bebek. hep erken geleceğine dair bir his vardı içimde, gerçi gördüğüm kadarıyla birçok hamile kadında bu his mevcut. yarın 38. haftaya gireceğiz ama bizimkinin pek de gelmeye niyeti yok sanırım. 'babası gibi rahatına düşkün heralde bizim zilli' diyorum babasına, gülüyor tabi :) ekmek elden su gölden geçinip gidiyor olduğu yerde :)
 dün hastaneye gittik kontrole. karmakarışık duygularla, bir önceki gecenin uykusuzluğuyla.. ilk kez çatı muayenesi olacak, nasıl birşey bilmiyorum tabi bu yuzden bir korku, acaba kontrolden sonra doğuma alırlar mı sorusu, endişe, heyecan, bilinmezlik... kendimi kastığım için az bir acıma ile çatı muayenemi oldum, sonra kendime kızdım 'sen daha bundan korkuyosan normal doğum istiyosun onu nasıl başaracaksın' diye ve başladı gözümden yaşlar süzülmeye nst de. baktım aylinimin kalp atışı hızlanmaya başladı, sonra kendime kızıp ağladığım için kızdım bu sefer de kendime. ardından yeşim hanım tansiyonumu ölçtü, 14-8. ilk defa bu kadar yüksek çıktı, tabi kadın anladı hemen stres, heyecandan olabilir ama biz gene de idrar tahlili alalım dedi. kilo 90 ı buldu, umurumda değil artık şişliklerimi kilolarım, artık tek düşündüğüm sağ salim aylinime kavuşmak. ama daha bekleyeceğiz sanırım çünkü ne açılmam var ne de sancım.  doğum kolay olsun ve iyice hantallaşmayayım diye her gun hareket ve yürüyüşlere devam, arada hafifegzersiz de yapıyorum her ne kadar düzenli olmasa da. 


 gün geçirmek için en çok yaptığım şeylerden biri bu ara kitap okumak ve bolca film izlemek. her gün bir film kuralımı bozmadım henüz. bu ara 'her yönüyle çocuk yetiştirme sanatı' adında bir kitap okuyorum, zaman ve mekan farklılığı olduğu için önerdiği tüm yöntemlere katılmasam da gene de okunması gereken bir kitap. kendimi psikolojik olarak da hazırlamaya çalışıyorum bu tarz kitaplar okuyarak. geçen gün de bir sürü kitap sipariş verdim internetten hüseyin'in büyüyen gözlerine maruz kalsam da çok mutlu oldum kitaplarım gelince :)


bu da aylinimize kitaplarla birlikte hediye gelen ilk kitabı :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder