16 Ocak 2015 Cuma

harika bir fikir, challenge, CHALLENGE!!!!!!!!!

günün corbası dikkatle takip ettiğim bloglardan
hadi hodri meydan diye bir kayıt paylaşmış az once
ve sonunda bizden de challenge'lar istemiş yeni yıla dair
onun bulduğu challenge'lardan beğendiklerimi alacağım ve ekleme yapacağım

Challenge 1: #2015te60kitap; Goodreads'ta hedef koydum gecen yıl da aynıydı sanırım 3 eksikle kapattım, bakalım bu yıl ne olacak

Challenge 2: #2015te50film; her hafta bir tane izlesem yeter ;) kaldı ki bu ara haftaici bile neredeyse her gün bir tane izliyorum ;)

Challenge 3: FOTOĞRAF! hamilelikten beri aldığım Canon makina süs niyetine evde duruyor, artık paslanmadan yavaş yavaş işletmeye başlasam diyorum ;)

Challenge 4: Daha önce hiç ama hiç denemediğim tarifler! Bu madde zaten benim olmeden once yapılacaklar listemde yazıyordu, dünya mutfağından tarifler diye ;)

Challenge 5#100mutluan; bu gercekten harika bir fikir, hele ki bu sene kendimi genele gore daha az enerjik va hayat dolu hissederken ;)

eveeeet, buraya kadar günün corbasının eline bileğine yüreğine sağlık bundan sonra ben ekleme yapacağım, bakalım ne icatlar bulucam ;)

Challenge 6 #25 gün doğumu ya da günbatımı fotoğrafı; bunu ayrı madde olarak almak istedim cünkü insan hayatında gündoğumu ve günbatımının ayrı bir anlamı, güzelliği vardır 

Challenge 7 #20farklı yer gez; gezmeyi cok seven bir insan olarak sayıyı düşük tuttum, mazeretim bebekli olmak, malum evli ve cocukluysanız her canınız cektiğinde cıkıp kacamıyorsunuz

Challenge 8 #15tiyatro; yılda 15 kez tiyatroya git ki neşelen ;)

Challenge 9 #15sinema; yılda 15 kez sinemaya gitme hedefi koydum kendime Aylin büyüdüğünde beraber gidebileceğimiz icin onümüzdeki yıllarda bu sayı artacak eminim ;)

Challenge 10 #birenstüman kursu; ikinci donem yarım bıraktığım ud kursuna gitmeyi planlıyorum bir aksilik olmazsa

Challenge 11 #herayfarklıbiriyle tanış; yeni insanlarla tanışmayı cok severim iş, ev, annelik derken hayat koşturmacasında yanımızdan gecen insanlara kafamızı bile cevirip bakmıyoruz maalesef,bu da benim icin bir fırsat olur

Challenge 12 # 15farklımekan keşfet; yeni yerlere gitmeyi seviyorum, ozellikle bu ara kahvaltı mekanlarına sarmış durumdayım, asıl amac şatafatlı mekana gidip check-in yapıp hava atmak değil, yanlış anlaşılmasın ;)

Challenge 13 #6puzzle; iki ayda bir 1000 parcalık puzzle tamamlasam oldu bu iş ;) tabi aylin uyudukca, ay 6 cok mu oldu ne ;)

Challenge 14 #15ingilizceşarkıezberi; ingilizce oğretmeni olarak koymasam ayıp olurdu ;)

Challenge 15 #herhaftabiringilizcekelime; her hafta bir ingilizce kelime oğren ;)

oyyy, yazarken yoruldum nasıl tamamlayacam ben bunları ya, allah beni ne yapmasın! ;)
hadi kolay gelsin ;)
fikir babası günün corbasına teşekkürler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder