20 Ocak 2015 Salı

KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ-5- ŞAH MAT

19. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.
Şah Mat-Mario Mazzanti-512 syf

bu kitabı a101 indiriminden aldım ;)
bu ara fırsat buldukca uğruyorum, puzzle indirimi bir yandan, kitap indirimi bir yandan oh miss ;)
bu kitaptan cok fazla bir beklentim yoktu acıkcası, nedense okumaya değer gibi gelmemişti, ama yine de bir şans vereyim dedim
iyi ki de oyle yapmışım
tamam bazı teknik hatalar var, ve sonu cok da iyi bitmiyor ama yine de tespitler cok iyi, zaten bu tarz romanlarda katilin kim olduğunu bulmaktan cok gidiş yolu onemlidir
oğrenciler der ya hocam sonucun bulamadım ama gidiş yolundan not verir misiniz diye, işte ben de bu kitaba o yüzden puan veriyorum, okuyunuz
;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder