29 Temmuz 2014 Salı

1. Yaşına girdi meleğimmm

doğdu doğacak derken bir yaşına girdi bile aylinim
çok klişe bir laf ama gerçekten nasıl geçtiğini anlamadım
insanın hayatı bir yılda bu kadar  mı değişir?
aylin yokken neler yaşardım neler hissederdim bazen hatırlamıyorum bile
sabah onun gülücüğüyle uyanmak gece uyurken onun üstü örtülü mü acaba üşüyor mu diye kontrol etmek onu seven insanlara bakarken gurur duyarak o benim kızım diye düşünmek....
başka hiç bir şeyin yaşatamayacağı duyguları mutluluğu yaşattın bana kızım sana çok teşekkür ederim
iyi ki doğdun meleğim iyi ki varsın :)

4 yorum:

  1. nice mutlu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Allah analı babalı büyütsün, neşeli bir hayatı olsun inşallah. Daha nice doğum günlerini beraber kutlamanız dileğiyle... :))

    YanıtlaSil
  3. Maşallah,allah nazarlardan saklasın..

    YanıtlaSil