18 Ekim 2014 Cumartesi

Göktürk göleti'nde piknik

bu soğuk havada pikniğe gittik ama inşallah aylin hastalanmaz, gerci baya kalın giydirdim, eh genelde hava sıcak soğuk fark etmez neredeyse her gün dışarı cıkarıyorum bıdığı, alışsın )

Göktürk ilk defa gördüğüm bir yer Anadolu yakasındaki Ataşehirin kopyasını yapmışlar buraya zenginlerin mekanı bolca starbucukssss tarzı yer mevcut bizim gibi bu havada yakınındaki pikniği tercih eden cok az insan vardı
bizim icin sakin olması iyi oldu amacımız kalabalıktan uzaklaşıp doğanın icinde kafa dinlemekti zaten


babası mangalı yakmaya calışırken biz de kızımla yürüyüş yaptık


goletin etrafında yürüyüş yapılacak yol vardı ama hava soğuk ve gol etrafı daha rüzgarlı olduğu icin cok turlamadık
etrafta mantarlar vardı ama ben anlamadığım icin toplamadım
aylinin elini bırakınca pire gibi ordan oraya uctu )
ah bide bisikletim olaydı şurada süreydim ahhh,,,
bakmayın boyle masum durduğuna bugün ne huysuzluklar yapıp beni üzdü bi bilseniz ahhh ahh
gün batımına doğru manzara harika




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder