22 Mart 2015 Pazar

güzel bir günün ardından-beykoz korusu, beykoz, HZ Yuşa Tepesi

Uuzun bir aradan sonra güneşli bir güne uyanmışken bunu değerlendirmemek ayıp olurdu doğrusu
hava güzelken Aylini kapalı mekana sokmak istemiyorum hic
Fırsatı değerlendirelim Beykoz korusuna gidelim dedik
aksilikler peşimizi bırakmadı, sürekli arabanın vitesi bozuldu
neyseki sağ salim dondük evimize

sonra da Aylin arabada uyumak bilmedi zar zor uyutunca babayı arabada bırakıp sahile indim yürüyüşe

ortalık balık ekmekci kaynıyor

misakı milli anıtı

ah şunlardan biri benim olsa dedim icimden

bizimki uyanır uyanmaz tam gaz koşturmacaya devam

seviyorum bu kızı

sosyal tesisleri, düzenli, temiz, mükemmel yemekler

yemek sonrası caysız olmaz

ee ekinoks da gecti bahar geldi
baharın müjdecisi papatyalar

cocuk parkında farklı oyuncaklar vardı harika

buralara kadar gelmişken Hz Yuşa Türbesine de geldik
yoresel ürünler satılıyor girişte

Türbede dua edince bir huzur doldu icime

babası ile beni bekledikten sonra kafamdaki şalı kapıverdi cadı ;)

Hz Yuşa Camii

belki de İstanbul'un en mükemmel manzarasına şahit olduk
bırakasım gelmedi

alt tarafındaki gozlemecide gozleme yerken bu amca dikkatimi cekti
amca her şeye yorum yapıyordu maşallah ;)
tanışmak isterdim vaktim olsaydı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder