11 Mayıs 2014 Pazar

benim de diyeceklerim var

benim de diyeceklerim var anneliğe dair :)
kendimi bildim bileli en büyük hayalim anne olmak ve en büyük korkum kısır olmak idi :) evet böyle komik bir durum :)

hiç unutmam bir gün üniversitede iken hastalanıp hastaneye gitmiştim ve benden idrar tahlili istemişlerdi, ben yine idrar yolu enfeksiyonu oldum herhalde diye test sonuçlarını öğrenmeye gitmiş, labaratuar sonuçlarını alınca idrar yolu enfeksiyonunda her zaman aranan isimler yerine hormon vs isimlerini görmüş ve içimden : Aman Allahım! Yoksa korktuğum şey başıma mı geldi, Allahım ne olur kısır olmayayım diye dua etmeye başlamıştım. neyse sıra bana geldi, içeri girip sonuç kağıdını hemşireye verdim içimden dua ede ede. hemşire kağıda bakıp, düşündüğüm şey değilmiş, dedi. pardon ama ne düşündünüz, dedim, gelen cevap, hamile değilmişsiniz! Başımdan aşağı kaynar sular döküldü! iyi de ben size bekar olduğumu söylemiştim! olabilir, hamile kalmak için evli olmak şart değil, diye gelen ukala bir cevabın ardından sevinsem mi, kızsam mı bilemediğim bir durum :)

ve en büyük hayalim gerçek oldu bir gün, hamile olduğumu öğrendim! dünyanın en mutlu insanı bendim o an, ve içimde her gün büyüyen bir mucizeye tanık oldum an be an. ve bir kez daha şükrettim allaha bana yaşattığı bu mucize için. Allaha inanmayan insanlar için insanın anne karnında var olup doğması bile yeterli bir kanıttı artık bana göre. doğuma yaklaştıkça ya bebeğime bir şey olursa korkusu kapladı içimi. saatler süren sancı sonrasında bebeğimi koynuma yatırdıkları an mutluluktan ağlarken allaha şükretmenin sevincini yaşadım. evden iki kişi çıkıp, üç kişi eve dönmenin tarif edilemez sevincini yaşadım.

geceler süren uykusuzluklarda an geldi sabrım taştı, hüngür hüngür ağladım, an geldi sinirimden etrafıma sataştım. ama bu mutluluk için şükretmekten hiçbir zaman vazgeçmedim. onun bana gülmeye başladığı an ödülümü almaya başladım ben.
canı yanıp da ağladığı zaman çaresizlik nedir çok iyi yaşadım. hasta olduğunda elimden bir şey gelmeyince onunla birlikte ağladım.
her sabah uyandığımda beni gördüğü için attığı sevinç çığlıklarına şahit oldum. onu kucağıma aldığımda bana sarılmasına şükrettim binlerce kez.
ve şu an onun bana sarılması, beni görünce mutlu olması, her gün biraz daha büyüyüp serpilmesi, gece bana gülerek uyuması, sabah bana sesler çıkarıp uyanması kadar daha güzel anneler günü hediyesi olamaz. hayatımın her anında yanımda olması benim için dünyanın en güzel hediyesi, sen hep yanımda ol kızım, sen hep mutlu ol :)

2 yorum: