21 Şubat 2015 Cumartesi

KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ-13-GORDÜĞÜNE ASLA İNANMA


Şah Mat'ın yazarı Mario Mazzanti kitabı
Şah Mat'tan pek beklentim yoktu ama yine de beğenmiştim okurken
ama bu kitapta daha zorlandım okurken
belki de son zamanlarda cinayet romanlarını kafamda sorgulayamayacak kadar dalgın, yorgun olmamdı sebep
yokuş yukarı cıkarmış gibi okudum hep kitabı, ama dediğim gibi şu aralarki ruh halim de cok etkili bunda
bu sefer psikologları konuk etmiş yazar kitabına, iyi de etmiş
psikologlar ilgilimi cekmiştir hep, bir donem psikolog olmayı düşünmedim değil hani
bilgilendirici paragraflar da yazmış bu alanla ilgili yazar
ama bir şeyler eksik sanki, cok filmvari yazmış, sanki film izliyormuş gibi akıcı olmasını istemiş de becerememiş gibi,,,
yine de şans vermeye değer bir kitap eğer cinayet romanı okumayı seviyorsanız
ben pek ilgilenmiyorum acıkcası ama şah matı beğendiğim icin bu kitaba da şans verdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder