11 Nisan 2015 Cumartesi

BAHAR OKUMA ŞENLİĞİ-3- BAŞARI ÖYKÜLERİ

Başarı Oyküleri-Timucin Fındık-306 syf
Bu kitap hakkında yazacak çok şey var, boş vakit bulmayı bekliyorum
sevgiler!
***** demişim paylaşımda bulunamadığım icin, okuduklarımı unutmamak icin de bu şekilde not girdim
az biraz uykumdan kısıp yazayım bu gece
oncelikle bu tarz kitaplar okumayı cok sevdiğimi belirteyim
bu yüzden bu kitap da az cok bir şeyler oğretiyor bana
ve ekstradan vecizelere de yer verilmiş olması hoşuma gitti
kitabın tamamını yazmak mümkün olmadığı icin beğendiğim birkac kısmı paylaşacağım sizlerle
pas tutmamak icin arada bu tarz kitaplar okuyun derim ;)
* Bilginin efendisi olmak icin calışmanın kolesi olmak şarttır! Balzac
* Aradığını bilmeyen bulduğunu anlayamaz, C Bernard
*GODISNOWHERE
bundan algıladığınız GOD IS NOW HERE mı yoksa
                                  GOD IS NOWHERE Mİ?
* Zaman icinde fırsatların bulunduğu, fırsat ise icinde zamanın bulunmadığı şeydir, Hipokrates
* Insanlara ne istediklerini sorsaydım, daha hızlı giden at üretirdim, Henry Ford
* Acılmamış kanatların büyüklüğü bilinmez,Andre Gide


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder