14 Nisan 2015 Salı

Ocakta corba yakan kac kişi vardır benim gibi??

Gecenin bir saati sonraki güne hazır olsun diye corba koyup pc nin başına gectim
Face'te takılmıyordum valla ;)
Okulun projesi icin slayt sunum vs hazırlıyordum
bir yandan da diyorum mis gibi helva kavurma kokusu geliyor, kim pişiriyor ki, olsa da yesek! ;)
sonra kafamda aniden bir ampül patladı resmen!
Allaaah! nidası ile koşa koşa mutfağa gittim ki iş işten gecmiş!
odanın her tarafını duman sarmış
tabi corba pert! cope gitti
ah ahh birkac işe birden yetişmek gercekten zor!
şaka bir kenara bugün icten ice şikayet ediyordum, şoyle bir şeylere yetişmeye calışmadan rahat rahat ne zaman oturacam diye
annelik, iş, ev derken kafam beynim yoruldu resmen şarjım azaldı bedenen yorgunluğu saymıyorum bile, o konuda kaşarlandık iyice
gece 2lerde yatıp sabah 6larda kalkmaktan işten yorgun argın gelip evi toparladıktan sonra yemek pişirip cocukla ilgilenmeye calışmaktan sürekli ev toparlamaktan yoruldu bünye tabii
neyse yarın ac karınla tekrar bir corba pişiririz artık!

2 yorum: