3 Haziran 2015 Çarşamba

Challenge son durum

challenge 1-2015te60kitap; Goodreadste 25 kitap okuduğum gozüküyor gecen ay en az kitap okuma rekorunu kırdım ama bu ay telafi ediyorum soz ;)
challenge 2-#2015te50film; Men of honor
world war z
mandıra filozofu istanbul
challenge 3- FOTOĞRAF!
challenge 5 #100mutluan





















challenge 4- tarifler; armut kurabiye
Halleyli pasta

krem şanti, halley parcacıkları ve muz karışımı
Yanardağ pasta
pastaban icine krem şanti-muz-biskuvi parcacığı karışımı üstüne pastaban dilimleri arasına meyve yada cikolata sosu ;)


challenge 7 #20farklı yer gez; Bu yılki Comenius projesi sayesinde Atinaya gidebildim ;)
challenge 12 15farklımekan keşfet; Bayrampaşa Adaparktaki Mihver Et Lokantası şiddetle tavsiye ederim cocuk oyun odası da var
challenge 13  #6puzzle
4, puzzle olarak mahşerin dort atlısını yapıyorum

Bu challenge durumları bana yaşadığımı hissettiriyor
Deneyin, tavsiye ederim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder