24 Mayıs 2013 Cuma

yolculuk başlasın

merhabalar:)
ben hamilelik yolunda 30, haftasını devirmiş heyecanla kızını kucağına almayı bekleyen bir anne adayıyım.
                    bu yolculuk esnanısında eminim ki çok şeyler yaşayacak çok tecrübeler edineceğim. bu tecrübelerimi sizlerle paylaşmak istedim. elimden geldiğince sık ve çeşitli konularda yazmaya çalışacağım. 
 artık kendimi daha bir anne hissediyorum. hamilelik haberini ilk aldığımda senelerdir anne olmanın hayalini kurmama rağmen anne olma düşüncesini yadırgadım. acaba benden nasıl bir anne olacaktı. çok mu disiplinli, pimpirikli bir anne olacaktım, çocuğuma her konuda yetebilecek miydim, ne kadar modern bir anne olacaktım. ilk zamanlar bu düşünceler oluştu kafamda, gerçi bu sorular sorgular artarak devam etmekte. tabi bu soruların cevabı yaşadıkça gelecek :)
aylinimiz şimdiden selam gönderiyor sizlere tekmeleriyle :) benden de selamlar şimdilik kalın sağlıcakla :)  

2 yorum:

  1. selamını aldım aylincim teşekkür ederim annene sen öğreteceksin anne olmayı bana yavrucuklarımın öğrettiği gibi üç oğlumda bana çok değişik duygular yaşatıyor .bana son bebeğimi beklerken dedilerki artık üçüncü çocuk acemilik çekmezsin hiçte öyle değilmiş tabiki tecrübe var ama acemilikte oluyo tekrar anne olmayı öğretiyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabırsızlıkla bekliyorum annelik duygusunu tatmayı anneliği öğrenmeyi:) teşekkür ederim :)

      Sil