19 Mart 2014 Çarşamba

Jane Austen Kitap Klübü

Yorucu bir iş gününün, diş çıkarma evresinde huysuz Aylin hanımı oyalamanın, anne ve eş ile yapılan uzun yürüyüşlerin, yazılı hazırlamanın arkasından artık bir film izlemeyi hak ettiğimi düşünüp, listede ilk sıraya koyduğum Jane Austen Book Club filmini izledim bu gece.
5 kadın ve bir erkeğin bir araya gelip Jane Austen kitaplarını okuması ile başlayan olaylar kitaplardaki olaylarla paralellik gösteriyor. ve klüp üyelerinin her birine bir Jane kitabı veriliyor ve işin ilginç yanı kişi hangi kitabı okuyorsa orda kendi yaşamındaki olayların benzerini görüyor.
Kitap deyince aşk olmadan olmuyor tabi ki, aldatmalar, gel-gitler, affedişler, yeni aşka yelken açmalar...

Neyse bu kadar ip ucu yeter, izlenebilir bir film, iyi seyirler efendim :)

2 yorum:

  1. Uzun zamandır izleyeceğim diyorum ama unutuyorum. Ütü yaparken izleyeyim madem. Sadece filme ayıracak vaktim yok :(

    YanıtlaSil