18 Aralık 2014 Perşembe

BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ

Bircok blogta yapılan Blog Keşif Etkinliği ile karşınızdayım
Benim de cok sayıda takipcim yok, asıl amacım yaşarken geride izler kalsın, yaşlandığımda ya da kızım büyüdüğünde neler yaşamışız, nereleri gezmiş, hangi kitapları okumuşuz, neler kalmış geride bunlara bakabilmek
tabi bu arada takipci sayım artarsa da hic fena olmaz değil mi? ;)

blogları okudukca farklı fikirler ediniyorum, farklı şeyler oğreniyorum, gercek hayatta tanışma fırsatı bulamadığım insanlarla sanalda da olsa tanışıyorum, kimbilir belki bir gün o uzaktaki bloggerla gercek hayatta da buluşup sağlam dostluklar ediniriz ;)

Evet sevgili bloggerler
* blog linkinizi bırakın, kendinizi tanıtın
* etkinliğinizi blogunuzda yayınlayarak dalgamızı büyütün ;)

mesela ben annelik, kitap, gezi, film bloglarını takip etmeyi cok seviyorum
merakla yeni bloglar bekliyorum ;)

* bu arada dipnot artık ben de odüllü etkinlikler yapmayı düşünüyorum, takipte kalın efendim ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder