9 Aralık 2014 Salı

GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ-14-YÜZYILIN AŞKLARI

20. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplam 50 puan):
can dündar

uzun zamandır bu kadar etkileyici bir kitap okumadım desem yalan soylemiş olmam sanırım,,,,
etkileyici, tek kelime ile etkileyici

cok etkilendim

Atatürk'le Latife'den tutun da, Nazım ile Piraye'ye, Melih Kibar ile Ciğdem Talu'nun aşk hikayesine kadar hepsi birbirinden etkileyici hikayeler

uzun zamandır rüya gibi anlatılan aşk hikayeleri okumaktan, sonucu beklenenden farklı cıkacağı bilinen cinayet romanları okumaktan sıkılmıştım, işte bu dedim, gercek yaşam hikayeleri, gercek aşk hikayeleri, filizlenen aşklar, ayrılıklar, vuslatlar, bilinmeyenler, unutulmayan, iz bırakan aşklar,,,,

bu arada bu kitabın belgeseli de cekilmiş, Can Dündar tarafından, izleyin derim ;)

kitabın kapağı bile kayda değer, kolları olmadığı icin birbirine sarılamayan ayrı düştüğü halde birbirini seven, gonülden birlikte olan ciftler,,,

okuyun efendim, pişman olmayacaksınız

ben kefilim ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder