8 Haziran 2013 Cumartesi

bebeğe alışverişe devam :)

taksim olaylarının devam ettiği şu günlerde yüzümü güldürecek bişey yaptık bugün, aylin'imizin oyun parkını aldık :) 
aslında modele önceki alışverişe gittiğimiz gün annemle karar vermiştik, iş sadece hüseyininde görüp beğenmesine kalmıştı, bugün sbs görevimden çıkıp gitmek nasip oldu. eminönü havuzlu hana gidince başka model bakmadan direk hüseyine bunu gösterdim. tahminim 3-4 yaşına kadar kullanılabilecek bir şey. o zamana kadar ev kredimizi bitirip başka eve taşınma planımız var. inşallah o eve geçince de bir çocuk odası yaparız :) gün ola harman döne bakalım :)
bu arada hamilelik psikolojisi yoğun şiddetiyle birlikte devam ediyor, dokunsan ağlayacak tabiri bu ara tam benim için söylenmiş sanırım :) bazen ben bile kendimden sıkılıyorum, yeter gülcan ya bu kadar da her şeye ağlanmaz ki diyorum ama kendime engel olamıyorum, umarım bu hal doğumdan sonra gecer, gerçi o zaman da lohusalık psikolojisi etkiliyor diyorlar, üf biz kadınların çektikleri, hatta eşlerimizin bizden çektikleri, çekecekler napalım mecbuuurrr :D 
normal doğumu kolaylaştırmak için her gün yürüyüş yapıyorum, bakalım ne kadar işe yarayacak. hurma da işe yarar diyorlar ama onu son ayda başlayayım yemeye diyorum, şimdi doğumu kolaylaştırayım derken önceden yiyip erken doğuma neden olmaya hiç gerek yok :) aynı zamanda merdiven çıkmak da doğumu kolaylaştırıyormuş. e her gün okulda 4 kat inip çıkarak ve 3.kattaki eve günde birkaç sefer inip çıkarak bu görevi de baya yerine getiriyorum bence :)
bir de şu kilo meselesinde elimden bir şey gelse :( ne yapalım doğumdan sonra acilen spor ve diyete başvuracaz, tabi vakit bulabilirsek ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder