4 Haziran 2013 Salı

benim hala umudum var...

karışık günler yaşıyoruz bu ara.. taksim gezi parkı olayları.. taksim gezi parkındaki ağaçların kesilmemesi için başlayan eylemde eylemcilerin çadırının sabahın 5inde yakılması ile başlayan gerginlikler ve eylemcilere halkın çoğunun destek vermeye başlaması.. tabi olay sadece ağaç da değil artık şimdiye kadar halka yapılan baskıların yasakların halkta yaşanan patlaması..
. şu an yaklaşık bir haftadır ülkenin her köşesinde direngezi adı altında eyleme destekler devam ediyor. haberlere göre 3500 civarı yaralı var ve bir de dün hatay da başından yaralanarak ölen vatandaşımız.. halkın canına tak dedi artık.. 
her yerde buyuk bır gergınlık var her an patlayacak gibi insanlar ve tabi ben de öyle.. kaç gundur huzursuzum, mutsuzum bu olaylardan ötürü... hamile olduğum için ne kadar çok istesem de taksim eylemlerine katılamıyorum.. 
umarım olaylar çok buyumeden daha fazla yaralı ve ölü olmadan bu mesele sonuçlanır...
bu kötü günlerin arasında belkide yüzümü güldürecek tek şey dün bebeğimi ultrasonda izlemek oldu :) 
31+5 ile aylinimin kilosu 1.990 yani yaklaşık 2 kilo. ve sanki ultrasonda gülümser gibi ağzını oynatması :) dr. çene babaya benziyor dese de ultrasonu gösterdiğim herkes burnu aynı sana benziyor diyor :) tabi bu arada benim kilom da almış başını gitmekte. her ne kadar çok kilo aldım diye ağzım laf yapsa da iştah yerinde maşallah :) 
ah bebeğim ah sen bu dünyaya gelene kadar ülkemdeki her şey düzelse....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder