23 Ağustos 2013 Cuma

ailecek ilk gezmemiz :)

lohusalığın kara bulutları yavaş yavaş dağılmaya başlarken, benim de sabrımın tükenmeye başladığı, evde oturmaktan patlamaya başladığım şu dönemde bir ilkmizi yaşadık çok şükür :)aylinimi ilk kez gezmeye çıkardık :) zaten bir kaç gündür internetten sipariş verdiğim bebek arabası gelse de dışarı çıksak diye dört gözle beklmekteydim :) nihayet araba gelip, babamız arabayı kurunca fırsat bu fırsat deyip, aman hava sıcak, aman hava soğuk deyip duran pimpirikli babamızı da kandırıp, binbir kıyafet önlemini alarak kendimizi dışarı attık aylinimle :)
                 tabi ilk dışarı çıkma deneyimi olunca baya bir korkak çıktım yola. yola dediğim de 5 dakikalık çarşı yolu :D ee ne yapalım 40 gün evde oturunca insan buna bile şükrediyor :D 
               aylini emzirip uyuttuktan sonra kat kat battaniyeye sarıp dışarı çıktık. tabi ben bebek arabasını sürerken iki de bir ayline acaba uyandı mı diye bakıp bari hemen uyanmasa diye dua ede ede arşınladım yolu :) şansa gürcan dayımız da yanımızda idi ve bu ilk deneyimimizin fotoğrafını çekip anı ölümsüzleştirdi :) 

                  hamilelikte müdavimi olduğumuz mostar cafeye attık kendimizi hemen. ve benim çok sevdiğim kavunlu dondurmanın da tadına bakmayı ihmal etmedim :) 
                        benim uslu kızım da gezme boyunca mışıl mışıl uyudu, oksijen çarptı heralde iyi uyudu dedim :) ve az biraz oturup sohbet ettikten sonra bebişimiz uyanmadan eve dönelim dedik, geri döndük daha bebek arabasından aylini kucağıma alır almaz uyandı zilli, tabi hemen karın doyurma faslı, ardından da miss gibi bir banyo :) darısı bütün ilk gez ailecek gezmeye çıkacakların başına :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder