1 Haziran 2014 Pazar

doğumdan sonra kilo veremeyip vermek isteyenler gelin yamacıma

ben de hamilelikte çok kilo alıp veremeyenler grubundanım. 

 evde izindeyken iştah  çoktu, hayırlı olsuna gelen yaptığım her şeyi ben de yiyordum, durmadan yeni tarifler deniyordum mutfakta.

 işe başlayınca iştah  biraz azaldı hem iş hem bebek hem ev işi derken biraz verdim sanıyordum ama maalesef izinde o kadar çok salmışım ki kendimi toparlayamadım hemen. 

yaklaşık 1 haftadır yoğurt kürü (3k yoğurt, birkaç damla limon, pul biber)uyguluyorum yatmadan yarım saat kadar önce, çok faydasını gördüm.  normalde doğumdan beri kabızlık şikayetim vardı ama bunun sayesinde her gün tuvalete çıkıyorum. özellikle karın bölgesine çok faydası oluyormuş. bir haftada bir beden inceltiyor deniyor ama o kadar faydası var mı bilemem :)
ben bazen de içine keten tohumu koyuyorum taneli. taneli olanları ezerek yemek gerekiyor ama bundan sonra toz şeklinde alıcam daha faydalı imiş.

ve ekmek yeme olayını da azalttım özellikle akşam yemeklerinde ekmek yememeye çalışıyorum. onun yerine her akşam salata yemeye çalışıyorum. 

tabi suyu da unutmamak lazım özellikle yaz yaklaşıyorken, havalar ısınmaya başlamışken. ben çantamda sürekli su şişesi bulunduruyorum, sık sık su içmek için.

ekstradan spor yapmaya çalışıyorum her gün. tony ve karen hill'in 40 dakikada 500 kalori adlı dvdsini aldım ara ara özellikle de çok yorgun değilken yapıyorum.

bazen bir öğrencimden sipariş ile aldığım revoflex, plates topu ve dumble kullanıyorum..

hava güzel oldukça Aylin'i de alıp açık havada yürüyüşe çıkıyorum.

bir de canı tatlı çekenler süte toz tarçın koyup içsin diye bir şey duydum. ben hiç denemedim henüz, çünkü maalesef tatlı konusunda henüz kendime engel olabilmiş değilim. 

kilo veremeyip de vermek istiyorsanız siz de bunları uygulayabilirsiniz ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder