26 Haziran 2014 Perşembe

Pinuccia yaz okuma şenliği:Leylak Zamanı


1. Kategori (10 puan): İsminde yaz mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların yazın geçtiği bir kitap. 
Leylak zamanı-Meave Binchy- 173 syf.
Saat 12.30 ve ben mayışık bir şekilde bu kitabı bitirmeyi başarabildim :)
Meave Binchy genelde sevilerek okunan bir yazar.
Yalnız bu kitabı diğer kitapları kadar meşhur değil.
E diğer kitapları daha okunabilir derecede o ayrı.
Ama ben yine de sevdim bu kitabı.
Her Cuma günü şehirden kasabaya leylak rengi bir minibüsle giden yolcuların hayat hikayeleri kitabın özü.
Her biri ayrı bir hikaye.
Pinti diye adlandırılan Nancy,
Evli bir doktorla ilişkisi olan Avukat stajyeri Dee ve benzerleri.
Genel İngiliz yaşam tarzını yansıtıyor aslında kitap.
Aşk, ilişkiler, aldatmalar, suç, hayatla mücadele.

Nitekim okunması rahat bir kitap, yazın iyi gider.

okuyunuz efendim:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder