29 Haziran 2014 Pazar

Pinuccia Yaz Okuma Şenliği Yağmur Sonrası

27. Kategori (Her bir kitap 10 puan, iki kitap da okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 50 puan): İsminde zıt anlamlı kelimeler olan iki kitap.
Tebrizin Kış Güneşi-Nefrin Tokyay-160 syf.
Yağmur sonrası-sarah jio-347 syf
Bu kategorideki birinci kitabı bulup okudum ancak ikinci kitabı daha sonra bulduğum için şimdi okudum.
    Sarah Jio'nun okuduğum ilk kitabı sanırım. Kristin Hannah kitaplarına çok benziyor.

Adı üzerinden de anlaşılacağı gibi aşk romanı.

Ben aslında bu konuda biraz önyargılıyım, yabancı yazarların, özellikle yeni çıkan aşk romanları bana çok klasik ve popüler geldiği için okumayı pek tercih etmiyorum.

Ama bu şenlik önyargıları kırmak için birebir.

Kitapta nişanlı Anne, verdiği evlilik kararından emin değil ve bu sırada eğitimini almış olduğu hemşirelik görevini gerçekleştirmek için Bora Bora adasındaki savaşta yaralılara yardım için en yakın arkadaşıyla birlikte oraya gider.
Orada bir askere aşık olur, ve romantik bir ilişkiye başlarlar. ancak en yakın arkadaşı bu arada bir ilişkiden darbe alır ve kötü günler geçirir.
Anne aşık olduğu adamla bir bungalovda buluşur yalnız bu bungalov yerliler tarafından lanetli olarak görülür.
Anne aşık olduğu Westry ile bir gece bir cinayete tanık olur. İşler bundan sonra karışmaya başlar.
Kitap hakkında daha fazla bilgi vermeyeyim, okumak isteyenler olur.:)
yalnız bu tarz kitaplar sevmeme rağmen bu kitabı sevdim ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder