3 Temmuz 2015 Cuma

Kıyı kıyı tatil 1,gün 2 temmuz perş-fotolar ilk fırsatta eklenecek ;)

Gelibolu öğretmenevinden yazıyorum şuan
Hüseyinin araba muayenesi cart curt işlerinden sonra o Muratlıya gelir gelmez yarın çıkalım cağrılarına uymadan attık kendimizi arabaya hemen
Dayanamadım artık, şu gün olmadı, bugun ertelendi derken iyice canım sıkıldı
Neyseki bugün çıkabildik sonunda, hem de akşamın 7sinde
2 saatlik yolculuktan sonra akşam 9a gelirken Aylin hanım uykum geldi diye mızıldanmaya başlayınca en yakın yerleşim yeri Gelibolu‘da konaklayalım dedik, ben cadır kamp yerinde kalalım dedim ama Hüseyin bey kabul etmedi; neyse ki Gelibolu öğretmenevi de deniz kenarında da ordan sıyırdı durumu ;)
Bu arada gelirken korudağının yanından geçtik, manzara görülmeye değerdi doğrusu ;)
Fotoğraf çekemedik yolda çünkü ben araba kullanırken Hüseyin de Aylinle ilgileniyordu arabada
Geldiğimizde görevliler yemek servisindeydi, daha kayıt olmadan biz de deniz kenarındaki restoran da yerimizi alıp bi güzel iftar menüsü ile karnımızı doyurduk hem de cok cüzi bir fiyata (2 kişi tüm menü; 26 tl)
Bu arada Aylin hemen kendisi gibi bir iki çocuk bulup cimlerde koşmaya başladı hemen, onu böyle izlemek  büyük mutluluk; hele bu aralar dişten dolayı yaptığı huzursuzlukları düşünürsek
Yemekten sonra cayımızı içip kayıt işlemlerimizi hallettik, oğretmen kartımızı gösterip iki kişi kahvaltı dahil 70 tl
Odamıza çıkıp Aylin hanımı yıkadık, masalını okuyup uyuttum, şuan mışıl mışıl uyuyor baya yorulmuş ;)
Ben de duşumu aldım rahatladım bu gece erken yatmak lazım yarın yol uzun ve erken kalkılacak

Haydi kal sağlıcakla ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder