5 Temmuz 2015 Pazar

kıyı kıyı tat, 4,gün, 5 temmuz

Karaburun oğretmenevi, yine oğretmenevindayiz ama yarın cesmede olacağımız icin orda boş yer yok orda pansiyonda kalacağız ;)
Sabah Yeni Foca oğretmenevinde kahvaltımızı edip, ufak bir carsşı turu yaptık
sokak aralarındaki evler tarihi ve kendine has bir havası var,
merak edip emlak dükkanlarındaki ev fiyatlarına baktık malum ne de olsa ildışı tayinde cıkana kadar izmir yazacaz
evler istanbula gore cok ucuz tabiki 3+1 deniz manzaralı bahceli evler 200 milyar falan
istanbulda GOP gibi bir yerde en eski eve bile 200den fazla istiyorlar şimdi
ordan yola cıktık bi süre arabayı ben kullandım Aylin hanımın uykusu gelince ben arkada onu zar zor uyutup az kitap okudum bu arada İzmir merkez icinden gectik zaten 1 ay once falan gormüştüm Kordonu falan; yalnız yolda unutulmayacak manzaralara şahit oldum hepsi fotoğrafa sığmaz
Narlıdere, Güzelbahce, Ilıca, Mordoğan, Karaburun-Mordoğanın yolları,,
Mordoğanda yemek molası verdik once20-30 tl ye karnımızı doyurduk sahile yakın bi yerde oranın 2 kat balkonundan plajı gorüp merak edince yüzelim dedik
Arabada kıyafet değişip plaja geldik, iyi ki de gelmişiz
Hayatımda boyle deniz gormedim ben, tertemiz, sığ, metrelerce ilerliyorsun hala diz boyu- bilemedin bel boyu
tam aileyle , bebekle , cocukla gidilecek yer, hafif rüzgar olmasa saatlerce kalabilirdim orada
cok gec olmadan Karaburuna gidelim belki orda da yüzeriz dedik ama oğretmenevine gelip kaydolana kadar akşam oldu; yüzmekten vazgectik, ancak tek tek duş alıp yemeğe cıkabildik
oğretmenevinde kahvaltı haric yemek verilmiyormuş cünkü
güzel manzaralı ufak bi esnaf lokantasında 36 tlye tavuk şiş corba yedik
bu arada lokantaya asılan bi tabela cok hoşuma gitti, Ramazan ayı boyunca gazilere ücretsiz yazıyordu, cok beğendim
odamıza gelir gelmez Aylini uyuttuk ve şuan balkonda dinleniyoruz huzur verici biz deniz manzarası eşliğinde
Karaburun şehir merkezi sahil kenarında değil, dağ dibine daha yakın, kaldığımız yer de oyle
bu arada konakalam ücretimiz kişi başı 55 tl burda
deniz kenarını gezmeye vakit ve derman kalmadı yarın sabah ayrılmadan gorürürüz artık
yarın ceşmeye gecicez ama dediğim gibi kişibaşı 35tl ye ucuz bi pansiyon bulduk orayı deneyeceğiz
inşallah alacatıya da vaktimiz kalır
;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder