3 Temmuz 2015 Cuma

Kıyı kıyı tatil 2, gün 3tem cuma

Dikili oğretmenevinden yazıyorum şuan
Sabah erkenden uyanıp bir güzel kahvaltı ettik Gelibolu oğretmenevinde
boyle giderse bizim cadırkamping olayı yalan olacak oğretmenevi tatili olacak adı ;)
cünkü bu gece de oğretmenevindeyiz
Neyse kahvaltı pek ahım şahım sayılmazdı ama en azından yarı acık büfeydi diyebiliriz ;)
Kahvaltıdan sonra yolumuz uzun diye hemen yola koyulduk ki baya sonra Aylinin uyku arkadaşı Caferi orda unuttuğumuzu fark ettik; ne yalan soyliyeyim baya üzüldüm ben bile alışmıştım kerataya
o olmadan uyumaz aynısını bulup alalım geri donmeyelim dedik
Kilitbahir' deki meşhur DUR YOLCU! resmimizi de cektikten sonra feribota bindik; tabi Aylin hanım bu sırada bol bol huysuzluk yapıp anamızdan emdiğimiz sütü burnumuzdan getirmekle meşgul ;)
Canakkale merkezde iner inmez ilk iş bir CAŞİ bulmak oldu bizim cadıya
neyse ki bu farklı diye cadılık yapmadı ;)
Aynalı carsıyı sorup soruşturup, ki carsıya da cok yakın aslında ;P yerini bulduk
Millet hediyelik eşya alır biz Aylin hanıma oyuncaklara para bayılıp cıktık ordan ve Canakkale oğretmenevinde ayran-gozleme molası verdik
Vakit kaybetmeden arabaya atlayıp yola devam
Tabi ben arka koltukta Aylini uyutma krizinde,, zar zor uyudu biz de bu arada Kücükkuyuya kadar geldik
Burayı onceden gormüştük cok durmayalım dedik ama pazarın arasından sahilde ilerledikten sonra bi yemek yiyelim dedik, Aylin tam gaz yaramazlığa devam bu arada, bi ara bisikleti üstüne düşüreyazdı
cıktık yola, istikamet HASANBOĞULDU ŞELALESİ
Bir yol ki sorma gitsin, virajlı, dağlık, daracacık, direksiyonda ben bu sefer; İnşallah gittiğimize değer dedim; ki gercekten gitmeye değermiş, keşke saatlerce oturabileydim orada ama akşam olmadan yola cıkalım dedik
Suyu buz gibiydi, ayaklarımı sokabildim ancak ama ayacıklarım dondu resmen, merak edip suyun tadına bakayım dedim, off hayran kaldım suyun tadına, keşke bir damacana getirip dolduraydık dedim ama ,,
Akşama doğru zar zor pilimiz bitik vaziyette Dikilye geldik, restoran başka yerde, konaklama CPL icinde; kayıt sor, gel kayıt yap, git yemek ye, tekrar gel, anamız ağladı,
Konaklama iki kişi 90 tl kahvaltı dahil, iftar yemeği lokantada menü (corba, kofte, bulgur) 10 tl
Az biraz kordon yürüyüşü yapıp kendimizi zor attık odamıza
Aylini gelir gelmez yatırdım, kız resmen horlamaya başladı ;)
Bu arada Hüseyin teslim bayrağı cekmek üzere Aylin cok huysuzluk yapıyor, yoruyor diye
Ne yalan soyliyim baya yoruyor cadııı ! ;)