7 Eylül 2013 Cumartesi

avm gezmesi

         biliyorum çok erken ama kendime engel olamadım. evet Aylin daha çok  küçük, evet babası avm'ler mikrop yuvası diyecek kadar pimpirikli, ama ben kalabalık ortamlara da alışsın diyecek kadar rahatım, biliyorum :)
     haftasonu hüseyinin de evde olmasını fırsat bilip, onu da zar zor ikna edip hazırlandık. Aylin hanım çıkarken biraz huzursuzluk yapsa da annesi gibi gezmeyi sevdiği için biz dışarı çıkar çıkmaz kanguruda uyuyakaldı, tabi rahatına da düşkün mis gibi ana kucağını buldu napsın? :D 
   kanguruda taşımak zor olacağı için bebek arabasını da aldık ama Aylin hanım ana kucağını rahat bulunca bir iki kez ağladı ben de dayanamayıp belimin ağrıması pahasına gezmemizin çoğunda ( yemek yeme kısmı hariç) kucakta taşıdım onu. 
   tabi evde hamileliğin son demleri ve 40lama muhabbetleri dolayısıyla evde pineklemeye alışmış ben, avm'yi gereğinden fazla kalabalık ve gürültülü buldum. 
    öncelikle bebek eşyaları satan bir mağazaya girip oyun halısı, salıncak, emzirme önlüğü gibi şeylere bakarken Aylin uyandı, ben de ışık hızıyla bulduğum ilk emzirme odasına girip alt alma ve emzirme işini hallettim ve gene uyuyakaldı güzel kızım. 
    onun uyumasını fırsat bilip hemen yemek işini halledelim dedik. aylini bebek arabasına koyup açlıktan çıkmış gibi yemek yedik. yemek yerken kadının biri yer kapacağım diye yanımızdan geçerken bebek arabasına çarptı, sinirimizden kadına dalacaktık ama neyse.. 
  yemek faslından sonra uzun zamandır yapmayı özlediğim şeyi yaptım ve kitapçıya girdim. yeni çıkan kitaplara hızla göz gezdirdikten sonra bir tane kitap alıp çıktık. 
nasıl da sızmış bebişim :D 




okunacaklar listem de burda :) 


   ardından erkekler için olmazsa olmaz teknoloji marketine de hızla bakındıktan sonra bel ağrısına dayanamadım ve artık geri dönelim dedim hüseyine. 
  ve böylece Aylinimle ilk avm gezmemizi de yapmış olduk, ilk ama son değil :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder