3 Şubat 2014 Pazartesi

kitap okuma şenliği ocak ara karnesi ben bitirdim ki !

14 ocak tarihi itibarıyla ben şenlik olayını bitirmiş bulunmaktayım gururla söyleyebilirim :) 
keşke bir sonraki hemen başlasa, şenlik bahanesi ile baya gaza gelmiştim, şimdi saldım kendimi, 15 tatilde olmama rağmen randımanlı kitap okuyamıyorum maalesef, inşallah hemen toparlarım bu durumu :)
   gelelim son rapora:
6. Kategori (15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.
sinekli bakkal- halide edip adıvar- 448 syf
10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara.
don kişot- cervantes- 263 syf
12. Kategori (25 puan): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanınıokuyanlara.
huzur- ahmet hamdi tanpınar- 491 syf
 bu ayki toplam puan: 65 puan
bu ayki toplam sayfa: 1202 syf


ÖZETLE:
1.altın kitaplar: dan brown -cehennem 
2.kütüphane ve sahaflardan: gizemli coğrafyalar- orhan kural
3.hayvan ismi bulunan: ölü erkek kuşlar 
4.600 sayfa üstü: gülün adı-umberto eco
5,Nobel ödüllü: yüzyıllık yalnızlık- gabriel garcia marquez
6,türk klasiklerinden: sinekli bakkal- halide edip adıvar 
7. okumadığınız ülke edebiyatından: italyanca aşk başkadır-meave binchy
8,sinemaya uyarlanmış kitap: silahlara veda
9,içinde kış ismi geçen: sarıkamış
yasak kitap: don kişot- cervantes
Atatürk ile ilgili kitap: selanik’te sonbahar-tuna kiremitçi
en az 5 kitabı olan ilk kitap:huzur-ahmet hamdi tanpınar
13,biyografi: kaplumbağa terbiyecisi
okuma-yazma öğrendiğiniz yıl: bir ses böler geceyi-ahmet ümit
üçleme: alacakaranlık serisi- stephenie meyer 
okudum :) 
bir sonraki şenlikte buluşmak üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder