23 Kasım 2013 Cumartesi

günden kalemime düşenler.1

-yarın öğretmenler günü ve  benim en güzel hediyem Aylinimin 4. ayını bitirip 5. ayına düşmesi olacak :)
-aklımda soru(n)lar cirit atıyor. yarın büyük gün iznim bitiyor. ve sanırım bana okul yolları görünüyor.

içimde hala bir kararsızlık, daha çok erken değil mi bebeğimi bırakıp okula gitmek için????

bensiz nasıl uyur, karnı tam doyacak mı? daha izin alsam mı? ama maaştan da kesinti oluyormuş...

bir yandan son sınıf dil sınıfı öğrencilerimi bırakmanın verdiği vicdan azabı..onlar bu yıl sınava girecekler, yanlarında olmam lazım...

5 aydır evde oturmaktan sıkıldım, ama Aylinimi bırakasım gelmiyor hiç, sanki ölüme gidiyormuşum gibi, abartıyorum farkındayım ama hep o annelerin içindeki, sanki ona benden iyi kimse bakamazmış gibi geliyor hissi...


işe başlarsam diye nolur nolmaz alışveriş yaptım bugün malum çok kilo aldım ve eski kıyafetler olmuyor. aynada kendime bakınca bir hoşnutsuzluk.. yok yok bu böyle olmayacak sütten kesilmeden ama acilen rejime başlamalıyım, karar verdim, yarın büyük gün, yarından sonra hem okula hem rejime başlıyorum, yani inşallah .. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder