4 Kasım 2013 Pazartesi

zaman geçtikçe artan aşk..

        benim bildiğim aşk zamanla heyecanını kaybeder, kum saati gibi zaman geçtikçe azalır/dı.. ama evlada duyulan aşk, bambaşkaymış, kızıma baktıkça, her gün gelişimini izledikçe ona duyduğum aşk gittikçe artıyor. ona sahip olduğum için allaha her gün şükrediyorum. her ne kadar yorulsam da, kariyerim ve sosyal hayatım geri planda kalsa da o hayatımızda olduğu için çok mutluyum.
         elini hafifçe tutup çektiğimde kendini ileri atıp kalkmak istiyor , bu çok hoşuma gidiyor :)
         dün gece uyurken emziği suratının üstüne fırlatmış, görünce çok güldüm :D

         bu arada rapor olayına geçici bir çözüm bulabildim sonunda, onca özel/devlet hastanesi ve doktorla görüştükten sonra.. heyet raporu alamadım. ama kendi doktorum 10-10 toplam 20 gün rapor verebileceğini söyledi. bugün 10 günlük raporu alıp aylini de evde babasına bıraktığım için taksiye atlayıp hemen okula gittim teslim için. okula girdiğimde sanki orda hiç öğretmenlik yapmamış gibi hissettim kendimi, bir gürültü, bir curcuna.. öğretmenler odasına girdim çoğu öğretmen yeni gelenler, çoğu türbanlı birçok hoca gelmiş. biraz hoşbeş sohbetten sonra yine taksiyle eve döndüm. o zaman zarfında bile kızımı özlemişim. aralıkta işe başlayacağım ama aylini bırakıp nasıl gidecem bilmiyorum şimdilik düşünmek de istemiyorum. zaten bu rapor
olayına bayadır canım sıkkındı az keyfim yerine geldi az böyle kalsın.
   bu arada aylin uyudukça fırsat buldukça kitap okuyorum, film izliyorum, eski enerjime geri dönmeye çalışıyorum yavaştan.ve dün ilk defa uzun aradan sonra gitarımı elime aldım, bozulan kombi gitar kılıfını ıslatınca açıp bi bakayım dedim paslanmış mı diye :D elime almışken aylinin vereceği tepkiyi merak ettim :D

 tabi daha yapacak çok şey var. spora başlamak, emzirmek için  diyet olmasa da kilo kontrolü, örgü örmeye başlamak gibi. tabi bu örgü örme isteğinde hem kışın yaklaşması, hem aylinim için kendim bişeyler yapabilme isteğim hem de okuduğum kitabın etkisi var :)

   aamir khan filmlerine sardım bu ara, hepsi aynı kalitede olmasa da taare zameen par ve 3 idiots filmi harikaydı.








       

4 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Bebeğin ömürlü olsun. Allah analı babalı büyütsün inşallah...:))
    Canım bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmmm.....:))))))

    YanıtlaSil
  2. Bebeğinizle sağlıklı,mutlu günler olsun 41 kere maşallah:) Ayrıca meslektaşmışız ve bloğunuzu da çok beğendim takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim meslektaşım :D sizin branş ne? sizi de takibe aldım :)

      Sil