17 Kasım 2014 Pazartesi

GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ-10- ALDATMAK-PAULO COELHO

18.  Kategori (10 puan): 2014 yılında çıkmış bir kitap (Yabancı kitaplar için Türkiye’de ilk baskısını 2014’te yapması da kabulümüzdür).
Aldatmak-Paulo Coelho-275 syf
Paulo Coelho'nun bircok kitabını okudum, genel olarak beğendiğim bir yazardır, tabi ozellikle o anki ruh halim uygunsa ;)
Bu kitap Paulo'nun tarzının baya değiştiği bir kitap, ne yalan soyleyeyim bu kadar cinsel icerikli bir kitap beklemiyordum acıkcası ;)
daha fazla spoiler (!) vermeyeyim, kızdırmayayım okuyacakları ;)
Kitabın beni ceken en onemli ozelliği ruh hali olarak benzer durumda olduğum bir zamanda okumam oldu
ana karakter orta yaş bunalımında (tabi ben daha orta yaş sayılmam ama oyle gibi hissediyorum bazen) hayatın monotonluğundan sıkılmış, aslında şükredilecek cok şeyi olan ama mutlu olamayan ve bu yüzden kendine kızan,  hayatına farklılık, heyecan katmak isteyen biri hakkında ilerliyor
kitabın sonu okumak isteyenlere süpriz kalsın ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder