23 Kasım 2014 Pazar

GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ-12-MİLENAYA MEKTUPLAR

Kafka deyince eminim bircok insanın aklına karamsarlık gelir
donüşüm kitabının ingilizce basitleştirimiş şeklini üniversitede iken okumuştuk, evet karamsar bir kitaptı ama bircok sosyal mesaj iceriyordu kitap, beğenmiştim
ama yine de cekindim diğer kitaplarını okumaya bir süre
sonra dava kitabını okudum, ağır giden bir kitaptı, ama yine sosyal eleştiri iceren bir kitaptı
ve farklı bir konu olduğu icin Milenaya mektupları Tüyaptan alıp okudum bir hevesle
nedense cok ağır gitti kitap
beklentilerim de farklıydı sanırım ben daha coşkulu bir aşk bekledim, aslında karamsar kitaplarından aşkının da koyu karanlık gidebileceğini tahmin etmem gerekirdi
Kafka nişanlı, Milena da evli iken gercekleşiyor bu mektuplaşma olayları
tabi doğal olarak vicdan azabı, suclamalar, ozlem, umutlar, beklentiler var bol bol
yine de okumaya değer bir kitap ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder