9 Kasım 2014 Pazar

Tüyap ta yorucu bir gün

sabah kahvaltısından sonra bir sırtcantası bir de boş kol cantası alıp yola cıktık
20 dakikada vardık bayrampaşadan beylikdüzüne giriş kalabalık olduğu icin park ederken bekledik biraz
once bişeyler atıştırıp iceri girdik
oğretmen olduğumuz icin sıra beklemedik ve ucretsiz girdik
ilk defa oğretmen olmanın bi faydasını gordük yani ;)

iceri girer girmez aylin kalabalıktan dolayı mızmızlanmaya huysuzlanmaya başladı
bir de hüseyini kaybedince eh dedim şimdi oldu işte

ben leylanın benden istediği kitaba Meral Kır ın imza atması icin sıraya girdim ve uzun sıradan sonra yazara ulaşabildim nihayet, leylanın adını duyunca pek bi sevindi, güzel yanaklarından opün onu benim icin dedi

baktık boyle olmayacak ayline nobetleşe bakıp yarımşar saat iceri girelim dedik

bonus toplar gibi düşünmeden kitap topladım

işim acele olmasaydı bu kadar kitap alamazdım belki de ;)

yanıma 100 tl nakit almıştım cok harcamayayım diye ama o cabucak bitince karttan da cektim ;)

ayline de kitaplar almayı ihmal etmedim tabi ki

işte hasılat ;)
mavi saclı kız
biz adam olmayız
martin eden
yabancı
milenaya mektuplar
olesiye sanat
siddharta
sisifos soyleni
kırmızı pazartesi
koku
tezer ozlü kitapları
sherlock holmesin anıları
bahcemde yeşeren umutlar





aylinin kitapları



meral kır

montessori kitapları almadım ama

2 yorum: