16 Kasım 2014 Pazar

ibb halic sosyal tesisleri ve vialand

Bugün hafif yağmurlu ve serin bir gündü, bütün hafta calışmanın vermiş olduğu yorgunluk ve sıkkınlıkla hüseyinidışarı cıkmaya ikna ettim ve kahvaltı icin ibb halic sosyal tesislerine gittik

arabayı park ederken ufak bir sorun yaşadık, bugün meşhur avrasya maratonu varmış yolu kapatmışlar, arabayı uzağa park edip biraz yürüdük
kahvaltı doyurucu ve uygun fiyatlıydı
yalnız keşke bütün ibb sosyal tesislerine cocuk oyun alanı ekleseler ;(



hazır oralara gitmişken vialand e gidelim dedim, hic gitmemiştim ve merak ediyordum
arabayı park edip iceri girdik kapalı avm kısmı biraz boğucu geldi, yalnız oyuncak atlara binenaylin baya eğlendi;)
acık avm kısmı daha ferahtı
mangal plus ta yemek yedik yemek lezzetliydi



tema parkı da merak ediyorum ama oraya sabahtan bir gün gideceğim ;)

2 yorum:

  1. Yağmurlu bir günü ne güzel değerlendir mi s siniz

    YanıtlaSil
  2. bu aralar pek evde kalasım yok e park bahce de yapamayız bebekten dolayı en güzeli kahvaltı artı avm oldu ;) 2 gün yaşamak icin 5 gün calışıyoruz ama o 2 günü de gercekten yaşamalı değil mi? ;)

    YanıtlaSil