30 Kasım 2014 Pazar

soylenecek cok şey var bu ozel gün hakkında

bugün oğretmenler günü ve ben de 2010 yılından beri ingilizce oğretmeniyim
kendimi bildim bileli oğretmen olmak istedim hep
benim icin cok kutsal bir meslek idi oğretmenlik
oğretmenlerime cok saygı duyardım
ama derse gec gelen, ders anlatmayan oğretmenle de saygı sınırını bozmadan tartışmasını bilirdim
evet saat dolsun diye okula gelen var, salla başını al maaşını yapan var, cocuklara acımadan vuran oğretmenler var
ama şunu sakın unutmayın biz bu günlere kolay gelmedik
16 yıl eğitim aldık oss kpss birsürü bela atlattık
doğuya gidip aileden uzaklaşıp mesleğe en zor yerden başladık
ve bircoğumuz idealist olarak başladı mesleğe
memleketin bu halinin sebebi oğretmenlerdir diyenler var
acaba?????
karanlığa bir ışık daha tutmak icin neler yapıyoruz bir bilseniz,,,,
gece yarılarına kadar yazılı okuyoruz
bir kitap daha okuyalım da bir şeyler oğrenip cocuklara oğretelim diye can atıyoruz
onlara kitap okuma sevgisi aşılamaya calışıyoruz
anne babanın ilgilenmediği cocuğa biz kol kanat geriyoruz
anne babadan dayak yiyip orası burası moraran oğrenci ağlayarak bize gelip dertleşiyor
icimiz acısa da hep olumlu olana odaklanıyoruz
aman üzülmesinler mutlu olsunlar diye odüller alıyor,onları pikniğe, sinemaya, gezilere gotürüyoruz kendi vaktimizden calıp
anne babalar dizi izlemekten cocuklarla ilgilenmezken biz hangisinin ne derdi var cok iyi biliyoruz
sevgililerinden ayrılıp bize dert anlatanlar, babasından ilgi goremeyip bizden sevgi isteyenler, arkadaşıyla kavga edip bizim barıştırmamızı isteyenler,,,
ve bunları hep severek yapıyoruz
buna rağmen hep şamar oğlanı muamelesi gorüyor yurdumun oğretmeni,
ne olur biraz gozünüzü acın da ülkenin geri kalmışlığı icin sadece oğretmenleri suclamayın
bu işte herkesin sucu var
herkes elini taşın altına koymalı sadece oğretmenler değil

2 yorum: