12 Kasım 2014 Çarşamba

Güz okuma şenliği-9- mai ve siyah

mai ve siyah uzun zamandır okumak istediğim bir kitap

gecenlerde edebiyat oğretmeni bir arkadaşımın evine kahvaltıya gittiğimizde dolabındaki kitaplara goz atarken bulup ondan aldığım bir kitap

kitap okuması zor bir kitap, hatta okulda okuduğumu goren oğretmen arkadaşlar şaşırıp, aaa bunu mu okuyorsun diyorlar, biri ben yarım bıraktım ağır geldi dedi

ben başından beri zor olacağını düşünüp bitirmeye azmettim sadece son ceyrekte zorlamaya başladı ki kitabı bu gece bitirmeye karar verdim kalırsa bitirmesi uzayacaktı azmü cezmettim ve kitabı bitirdim, aferin bana ;P

kitap yazar olmak isteyen, ince ruhlu Ahmet Cemil, hayatı, ailesi, edebiyat cevresi hakkında
mai hayatındaki bütün güzel şeyleri
siyah olumsuz şeyleri sembolize ediyor
ki genelde siyah ağırlıkta

bundan sonrası size kalmış sabredip bitirecem diyorsanız kolay gele ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder