28 Aralık 2013 Cumartesi

aylinimle ek gıda macerası

     fıstığım artık 6. ayına girdi ve tam 6. ayına girdiği gün fark ettim ki artık benim bıdık sütümle doymuyor eee artık büyümeye başladı ve hareketlendi de.
    bunu ilk önce kabullenmek zor oldu. her annede olan duygu. sanki kızımın bana artık ihtiyacı kalmamış gibi salakça bir duygu, suçlulukla karışık neden sütüm yetmiyor duygusu... ve aynı zamanda panik.. dedim ki gazamız mübarek ola.. biz de başlıyoruz serüvene.
    doktor bana işe başlayacağım zaman yavaştan başlayabilirsin demişti bir ay önce ben de buzlukta biraz süt stoğum olduğunu söyleyince onu bitir öyleyse sonra başla dedi.
    sabah labne peynir-dut pekmezi-cicibebe-ıhlamur/rezene karışımı, öğlen sebze çorbası, ikindi yoğurt, akşam meyve püresi ve bu akşamdan itibaren de muhallebi.
  bugüne kadar herşeyden seve seve yedi, hatta kaşığı yetiştiremiyorum diye kızdı bile ama bugün hem diş kaşıntısı hem de kakanın sertleşmesi nedeniyle doğru düzgün bir şey yemek istemedi ve huzursuzluk yaptı. kayısı suyu kaynatıp verdim. yarın sabah da aç karınla sağ zeytinyağı vereceğim yumuşatması için.
diş kaşıntısı için de filesine meyve-sebze dilimi veriyorum, çok seviyor zilli.

 

2 yorum:

  1. Ohh afiyet şifa olsun,ara ara kabul etmedikleri dönemler oluyor ama önemlş olan farklı lezzetleri tatması,alışması,zamanla daha da düzene girer ,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. bu ara mama istemiyor pek kaşık dişetlerini rahatsız ediyor sanırım bir de kaka sert olmaya başladı, üstüne ben de mastit olmuşum emzirmeye çalışıyorum bolca. teşekkürler :)

    YanıtlaSil