7 Aralık 2013 Cumartesi

kitap: selanik'te sonbahar

pinuccie kış okuma şenliği Atatürk ile ilgili kategoriden.
yazar: tuna kiremitçi
sayfa:286

Tuna Kiremitçi'nin Atatürk'le ilgili kitap yazması daha kitabı okumadan garip gelmişti bana, nitekim kitabı okuyup bitirince de ne kadar garip bir düşünce olduğunu anladım.
bir yazar ne hakkında yazıyorsa genelde, ondan pek şaşmamalı bence. Tuna Kiremitçi aşk romanı yazarı, öyle de kalmalı.
Atatürk olmasaydı mantığına dayalı, aşk ile tarihin harmanlanmaya çalışıldığı bu romanla ilgili olumsuz önyargı ve yorumları okuduktan sonra başladığım için olsa gerek ben de pek beğenmedim kitabı.
bir kere tarihimizde önemli yer etmiş Atatürk, Latife ve Fikriye karakterlerinin değiştirilmesi çok garip geldi bana. mesela Fikriye'nin uyuşturucu kullanması gibi.... neyse kitabı okumayanlara çok fazla bilgi vermeyeyim.
kitapla ilgili yapabileceğim tek yorum: GARİP BİR KİTAP!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder