1 Aralık 2013 Pazar

kitap: ölü erkek kuşlar

Pinuccia'nın kitap okuma şenliğine katılırken farkında olmadan her kitaba 3 gün kuralını koymuştum, ama bu kural bozuldu, neden mi?
     çünkü 1 hafta önce işe başladım ve sorumluluklar gittikçe artmaya başladı. ev, iş, bebek, ud kursu, spor derken kitap okumaya daha az zaman ayırabildim bu hafta. ama biraz daha düzene girecek, söz :)
     neyse efendim gelelim fasulyenin faydalarına:  :)
    bu hafta adında hayvan ismi olan kategorimi hallettim ve İNCİ ARAL'IN 429 SAYFAlık ÖLÜ ERKEK KUŞLAR kitabını okudum.
bu arada hayvan isimli kategorinin beni epey uğraştırdığını da söylemeden geçemiycem :) sonunda okulun kütüphanesinden arkadaşlarımın yardımıyla buldum bu kitabı.

    daha çok bir aşk romanına benzemesine rağmen arka planda inceden inceye toplum kurallarını, evliliği, kadın-erkek ilişkisini, kadın-erkek soso-rollerini eleştiren bir kitap.
    zaman zaman sanki sırf kitap yazmış olmak için yazılmış havasını hissetsem de sabredip kitabı bitirdim, iyi ki de öyle yaptım, gene de genel olarak beğendim kitabı.
    kocası ve sevgilisi arasında kalmış, tercih yapamayan, ikisinin da sahiplenmesini istemeyen, huysuz, karamsar bir kadın vardı karşımda SUNA. SU ve NA'nın bol kapışmalı sahneleri, içsel çekişmeleri, iki erkeğin arasında kalıp yıpranmışlığı etkiledi beni. arada kadını pataklayasım da gelmedi değil bazı bölümlerde :) eee sen de çok oluyorsun ama şimdi tokadı yiycen benden diye yorum yaptım bazı yerlerde :)
 kitapta etkilendiğim bazı yerler:




bir sonraki kitaba kadar kalın sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder